Lähde mukaan ADICiin!

Lähde mukaan ADICiin!

Accenture Digital Innovation Challenge (ADIC16) on konseptikilpailu, jonka Accenture ja Fjord järjestävät yhdessä startup- ja teknologiakonferenssi Slushin kanssa. Kilpailussa opiskelijatiimit innovoivat digitaalisia ratkaisuja – kuten uusia palveluita, tuotteita ja liiketoimintamalleja – mukana olevien partneriyritysten ja -organisaatioiden todellisiin haasteisiin. Tämän vuoden ADIC:iin osallistuu seitsemän partneria: Ilmarinen, Maahanmuuttovirasto, Metso, Sanoma, Stora Enso, Kalmar ja UPM.

ADIC16:een voivat hakea mukaan kaikki Suomessa opiskelevat yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijat sekä vuonna 2015 tai 2016 näistä oppilaitoksista valmistuneet. Osallistua voi joko 3-5 henkilön tiimillä tai yksin, ja hakuaika kisaan jatkuu 13. lokakuuta 2016 saakka. Noin 20-30 tiimiä valitaan mukaan intensiiviseen ADIC16 Case Day:hin 29.10., jossa työskentely digitaalisen konseptin parissa alkaa asiantuntijoiden tukemana. Päivän lopuksi valitaan finalistit, jotka kehittävät ratkaisuaan eteenpäin valmennusperiodin aikana. ADIC16 huipentuu Slushin yhteydessä järjestettävään finaaliin, jossa finalistitiimit esittävät ratkaisunsa lavalla ja voittajatiimi kuittaa 10 000 euron pääpalkinnon!

Lisätietoa ADICista: https://nordic-events.accenture.com/adic16/event.php?ID=MGczLO85